Gratulacje pięknego auta. szerokości i bezawaryjnej jazdy życzę.
O1 4x4 combi - sprężyny
Zwiń
X
-
O1 4x4 combi - sprężyny
Nadszedł czas wymiany sprężyn w mojej octavce, no i lekki szok...
sprężyny do tyłu dla wersji kombi z napędem 4x4 (benzyna) kosztują w sklepach bagatela 320 zł za sztuke!! Troche dużo.
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał sprężyny w podobny modelu i miałby namiar na troche tańszego dostawcę? (cena z allegro: 200zl/szt, trochę lepiej...)
-
-
taniej nie znajdziesz (nowych). ja wymienialem na oryginalne tez tylne w aso i placilem prawie 400/szt.
mozna sprobowac inny myk. kupic od jakiegokolwiek 4buta nizsze sprezyny w dobrym stanie. np leon top sport i dac do rozciagniecia. w 3m mamy tujko od takich rzeczy. dajesz sprezyne na wzor i ja robia do danej wysokosci, w razie co krzynol bedzie wiedzial co i jak bo robil tak u siebie.
Komentarz
-
-
rogoz,
a wszystkie modele LESJÖFORS są wzmacniane??
Bo znalazłem na allegro takie:
Czy to te same które Ty kupiłeś??
Jak stoi auto z tyłu? Jest trochę wyżej niż na starych?? Bo mi generalnie nie tyle chodzi o twardość sprężyn tylko żeby tył stał wyżej...
Kojarzy ktoś może czy te od 4x4 pasują do zwykłego kombi??
Komentarz
-
-
Jeśli chcesz zaoszczędzić i nie jeździsz dużo to możesz dobrać springi z innego auta. Teraz moim 4x4 jeździ żona i mało jeździ. Włożyłem springi z Astry 2 kombi. Pasują ładnie i sprawdzają się. Musisz mieć mechanika co Ci pomoże w tym. Sprężyny kosztowały po 75zł za sztukę. Różnicę w pieniążkach można przeznaczyć na inne cele. Do tego wymieniłem łączniki stab. tylne po 100zł z ASO i ori amorki Monroe po 200zł. Jeździ miodnie. Polecam. Ewentualnie zobacz springi od pasata kombi B5 też z tego co pamiętam pasują, ale to była parę m-cy temu więc pewny nie jestem...
PS
Jeśli chcesz mam weiteca ori springi na jakich przyszła moja octa ze Szwajcarii.
Stymże są -40mm od nominału . Mogę Ci je sprezentować za jakieś 100zł/kpl na tył - za 100 na przód, w cenie przesyłeczka. Wtedy będzie -40mm całość.
[ Dodano: Sob 28 Sie, 10 19:40 ]
Zamieszczone przez Jedras_GWrogoz,
a wszystkie modele LESJÖFORS są wzmacniane??
Bo znalazłem na allegro takie:
Zamieszczone przez Jedras_GW[b]rogoz[/b
Kojarzy ktoś może czy te od 4x4 pasują do zwykłego kombi??*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
rogoz,
odkopałem tego posta ze wzmacnianymi springami,
COIL SPRING REAR SKODA Heavy Duty 42 857 17
Czy one są od razu odrobinę wyższe czy standardowej wysokości?? Byłem na stronie http://automotive.lesjoforsab.com/au...ducts&s=chassi i jedyne co piszą to że zalecają Heavy Duty gdy auto holuje przyczepy lub wozi ładunki, ale nie piszą nic o zwiększeniu prześwitu...
kmicio,
mnie obniżenie nie interesuje więc -40mm dla mnie odpada...
Komentarz
-
-
Jedras_GW, Dyskusja w tym wąteku dotyczy O1 4x4.
Podstawowe pytanie - twoja O1 to ośka czy 4x4? Jeżeli 4x4 to odpowiedz masz w tym wątku. Jeżeli ośka to nie zaśmiecaj tego wątku i poszukaj w innych nt. podwyższania tyłu, m.in:
Są tam zdjęcia porównawcze w różnych setupach sprężyn.
Komentarz
-
Komentarz